Scroll down for English

Niet blij met uw product

Het kan voorkomen dat het Cat Love product niet aan uw verwachtingen voldoet.

Als klant heeft u wettelijk recht op 14 dagen bedenktijd. Wanneer u echt niet tevreden bent met het product kunt u het terugsturen en stort ik het aankoopbedrag terug. Ik vergoed de verzendkosten niet.

Stuur eerst een e-mail naar retour@allyouneediscatlove.nl en gebruik als onderwerpstitel: Cat Love voldoet niet aan verwachting. U kunt de e-mail in het Engels of Nederlands sturen.

U ontvangt binnen 2 dagen een e-mail met instructies hoe en waar u het Cat Love-product naar toe kunt sturen. Verzenden is voor eigen rekening. Maar als u een nieuwe bestelling plaatst, krijgt u € 5,– korting.

Ik zal het geld terugbetalen nadat ik uw retourproduct heb ontvangen.

Verkeerd gedrukt/beschadigd product

Claims voor verkeerd afgedrukte/beschadigde/defecte artikelen moeten binnen 5 dagen na ontvangst van het product worden ingediend. Door een e-mail te sturen naar retour@allyouneediscatlove.nl gebruik als onderwerpstitel: Verkeerd bedrukt of beschadigd Cat Love artikel en voeg een foto bij van het product waarop de beschadiging of drukfout duidelijk zichtbaar is. U ontvangt een e-mail met aanwijzingen hoe en waar u uw Cat Love Item indien nodig naartoe kunt sturen. Ik stuur een claim naar de drukkerij en houd u op de hoogte. U krijgt een vervangend exemplaar.

Foutief adres

Als u een adres heeft opgegeven dat door de koerier als onvoldoende wordt beschouwd, wordt de zending teruggestuurd naar de drukker. U bent aansprakelijk voor de kosten van terugzending zodra we een bijgewerkt adres met u hebben bevestigd (indien van toepassing). Als u per ongeluk een verkeerd adres heeft gebruikt, bent u verantwoordelijk voor het product. Daar kunt u All You Needs Is Cat Love niet verantwoordelijk voor houden.

Verloren pakket

Voor pakketten die verloren zijn gegaan tijdens het transport, moeten alle claims uiterlijk 10 dagen na de geschatte leveringsdatum worden ingediend. Stuur een e-mail naar info@allyouneediscatlove.nl en gebruik als titel: Verloren Cat Love product. U kunt de e-mail in het Engels of Nederlands sturen.

Ik neem contact op met de drukker en houd u op de hoogte.

Claims die als een fout van onze kant of de printer worden beschouwd, worden op onze kosten gedekt.

Niet-opgeëiste zendingen

Zendingen die niet worden opgeëist, worden teruggestuurd naar de drukker. U bent zelf aansprakelijk voor de kosten van een nieuwe zending (indien van toepassing).

Kennisgeving voor EU-consumenten: Volgens artikel 16(c) en (e) van Richtlijn 2011/83/EU van het Europees Parlement en de Raad van 25 oktober 2011 betreffende consumentenrechten is het herroepingsrecht niet mogelijk:

1. de levering van goederen die volgens specificaties van de consument zijn gemaakt of duidelijk gepersonaliseerd zijn;

2. verzegelde goederen waarvan de verzegeling na levering is verbroken en die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn voor retournering, daarom behoudt All You Need is Cat Love zich het recht voor om retourzendingen naar eigen goed dunken te weigeren.

Our refund and returns policy lasts 30 days. If 30 days have passed since your purchase, we can’t offer you a full refund or exchange.

To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.

Several types of goods are exempt from being returned. Perishable goods such as food, flowers, newspapers or magazines cannot be returned. We also do not accept products that are intimate or sanitary goods, hazardous materials, or flammable liquids or gases.

Additional non-returnable items:

  • Gift cards
  • Downloadable software products
  • Some health and personal care items

To complete your return, we require a receipt or proof of purchase.

Please do not send your purchase back to the manufacturer.

There are certain situations where only partial refunds are granted:

  • Book with obvious signs of use
  • CD, DVD, VHS tape, software, video game, cassette tape, or vinyl record that has been opened.
  • Any item not in its original condition, is damaged or missing parts for reasons not due to our error.
  • Any item that is returned more than 30 days after delivery

Refunds

Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.

If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.

Late or missing refunds

If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.

Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.

Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.

If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at {email address}.

Sale items

Only regular priced items may be refunded. Sale items cannot be refunded.

Exchanges

We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at {email address} and send your item to: {physical address}.

Gifts

If the item was marked as a gift when purchased and shipped directly to you, you’ll receive a gift credit for the value of your return. Once the returned item is received, a gift certificate will be mailed to you.

If the item wasn’t marked as a gift when purchased, or the gift giver had the order shipped to themselves to give to you later, we will send a refund to the gift giver and they will find out about your return.

Shipping returns

To return your product, you should mail your product to: {physical address}.

You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund.

Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you may vary.

If you are returning more expensive items, you may consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.

Need help?

Contact us at {email} for questions related to refunds and returns.